هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان
هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان

شعار "مرگ بر پادشاه، درود بر خمینی" مشکل امنیت ملی ماست

"حمد بن عیسی آل خلیفه " حاکم جزیره بحرین در مصاحبه با اشپیگل؛ شعار "مرگ بر پادشاه، درود بر خمینی" مردم بحرین را مشکلی برای وحدت ملی کشورش دانست.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران ، وی در بخشی از گفت‌وگوی خود با نشریه اشپیگل به شعارهای مردم بحرین اشاره کرده و بر مخالفت جدی هیئت حاکمه بحرین با این قبیل شعارها تأکید کرده است.

حاکم جزیره بحرین در این بخش از گفت‌وگوی خود ‌در پاسخ به سؤال خبرنگار اشپیگل که از وی می‌پرسد‌، چه اتفاقی رخ می‌دهد هنگامیکه مردم شما شعار می‌دهند مرگ بر پادشاه؟، می‌گوید‌: مردم در خیابان‌های بحرین شعار می‌دهند‌ اما همانگونه که من در سخنرانی سال گذشته خود نیز گفتم، این دلیلی برای دستگیری آنها و یا زندانی کردن مردم نیست، در عین حال وقتی آنها شعار می‌دهند "مرگ بر پادشاه، درود بر خمینی"؛ این یک مشکل برای امنیت ملی محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از مصاحبه‌اش از دوستی با همسایگان سخن گفته و اعلام کرده است: می خواهد با کشورهای همسایه از جمله ایران رابطه خوبی داشته باشد.

وی در توجیه سرکوب وحشیانه معترضین در جریان قیام مردمی بحرین طی یک سال گذشته ادعا کرد: اعلام حالت فوق العاده در کشور برای حمایت از زنان و افراد خارجی مقیم بحرین در برابر حملات صورت گرفته است.

اظهارات مضحک پادشاه بحرین در حالی صورت می گیرد که نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه طی یک سال گذشته از هر روش سرکوبگرانه ای برای اهانت به زنان معترض در خیابان ها و زندان های این رژیم استفاده کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد