در اصفهان رستورانی وجود دارد که مدیریت آن شخصا و در یک اقدام نوآورانه برای ترویج حجاب اسلامی تلاش می‌کند.

در گزارش رجانیوز چنین آمده است: از شلوغی شهر که فاصله ‌می‌گیری در بهترین نقطه اصفهان، رستورانی زیبا با دکوری طبیعی و دیدنی قرار دارد که می‌توان از بلندای سکوت و آرامش کوهستانی آن ، خستگی و کسالت شهر را از تن بیرون کرد.

ولی آنچه ما را به این رستوران کشاند، اقدام جالب توجه این مدیریت آن در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی است.

همان‌طور که همراه با خانواده مشغول غذاخوردن هستی، یکی از مسئولان رستوران آرام و مودب کنار میز می‌ایستد، از خانم‌های با حجاب، بابت حفظ شئونات اسلامی تشکر و به هرکدام از آن‌ها یک کارت تخفیف ۱۵ درصدی اهدا می‌کند.

بچه‌های دور میز می‌پرسند: مامان چرا ازتون تشکر کردند و این کارت چیه؟! حتی برای آقایان نیز چنین رفتاری عجیب است اگر چه همه در مقابل آن لبخند می‌زنند. این همه آن چیزی است که این رستوران را با رستوران‌های دیگر متمایز می‌کند.

مدیر این رستوران، مهم‌ترین موفقیت مجموعه تحت مدیریتش را اجرای اقدامات فرهنگی در قالب تفریحی می‌داند و تأکید می‌کند: این رستوران، قبل از همه، محیطی برای خانواده‌هاست بنابراین حفظ شئونات اسلامی به معنای امنیت و آرامش خانواده‌هاست. این اقدام تشکر و سپاسگذاری از بانوانی است که با رعایت شئونات اسلامی ما را در برقراری امنیت و آرامش بیشتر این محیط یاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه تخفیف ۱۵ درصد البته رقمی نیست که ارزش مادی بالایی داشته باشد ادامه می‌دهد: آنچه برای ما مهم است ارزش معنوی این طرح و آرامش خانواده‌ها در این محیط است که به لطف خدا با گذشت بیش از یک سال و نیم از اجرای طرح، استقبال خوبی خصوصا از سوی خانواده‌ها صورت گرفته است.

منبع: رجا