هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان
هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان

علیکم بالمتون لا بالحواشی

در روزهای اخیر اقدام نسنجیده روزنامه ایران در انتشار ویژه‌نامه خاتون موجی از انتقادات را علیه برخی از مطالب موجود در این ویژه‌نامه به همراه داشت و البته عده‌ای هم که از ابتدای روی کار آمدن این دولت احمدی نژاد به بهانه‌های گوناگون اقدامات دولتمردان را مورد هجمه‌های ناجوانمردانه قرار داده‌اند از این موضوع کمال بهره را برده و بر دامنه اقدامات تخریبی خود علیه دولت افزوده‌اند.

به گزارش نقدنیوز، هدف این نوشتار دفاع از ویژه‌نامه خاتون و یا حتی تایید تمامی مطالب مطرح شده علیه این ویژه‌نامه نیست چرا که مخالفین و آنانی که خود را منتقد دولت می‌دانند اگر این ویژه‌نامه هم چاپ نمی‌شد موضوع دیگری را برای حمله به مجموعه دولت طراحی می‌کردند. مخاطب این نوشتار کسانی هستند که جزء مجموعه دوستداران انقلاب می‌باشند اما متاسفانه بعضاً با طرح موضوعات غیرضروری و نسنجیده و حتی حساسیت‌زا موجب حاشیه‌سازی برای دولت می‌شوند و بر خلاف فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از مسایل حاشیه‌ای و تمرکز توجهات به پیشرفت و عزت ایران اسلامی، عمل می‌کنند. چنین اقداماتی تاکنون هزینه‌های زیادی برای مجموعه دولت داشته و چه‌بسا موجب کندی روند پرشتابی شده است که دولت برای خدمت و آبادانی کشور در پیش گرفته است. روندی که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید داشته اند.

ویژه‌نامه خاتون در کنار اشکالات محتوایی که در این مجال فرصت پرداختن به آن نیست، دارای ایرادات شکلی و حرفه‌ای نیز هست به نحوی که موجب شده تعداد زیادی از کسانی که تصاویر و یا نام آنان در این ویژه‌نامه به چاپ رسیده است نسبت به آن معترض بوده و همکاری با این نشریه را تکذیب کرده‌اند. به عنوان آخرین نمونه شنیده شده که محمدجعفر بهداد معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهور نیز که نام وی جزء مشاوران این ویژه‌نامه منتشر شده از اصل موضوع و ثبت‌نام خود در این ویژه‌نامه اظهار بی‌اطلاعی کرده است و از مشاهده نام خود در این ویژه‌نامه متعجب شده است.
در چنین شرایطی انتظار می‌رود دوستاران و همراهان دولت با درک صحیح از شرایط و مقتضیات روز کشور از اقدامات نسنجیده و تنش‌زا پرهیز کرده و با تلاش در جهت تقویت فضای آرامش در کشور و انعکاس خدمات روزافزون دولت خدمتگزار فرصت هرگونه بهانه‌گیری را از دست مخالفین و بدخواهان بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد