هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان
هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان

خوب است که اسم این فرهنگسرا «پایداری» است!

خوب است که اسم این فرهنگسرا «پایداری» است! اگر اسم آن فرهنگسرای «موسیقی» یا «رقص» بود آن وقت معلوم نبود چه مدل «خاک بر سری‌هایی» در آن آموزش می‌دادند؟

فرهنگسرای پایداری (تنها فرهنگسرای ویژه دفاع مقدس در تهران) در تابستان امسال دوره‌های آموزشی زیر را برگزار می‌کند: 

آموزش ویولن (توسط استاد سالارزاده)، آموزش گیتار کلاسیک (توسط عضو سفارت فرهنگی اتریش)، آموزش دف و تنبک (توسط استاد آزاده‌فر)، آموزش موسیقی ویژه کودکان (توسط خانم قنبری)، آموزش یوگا (توسط خانم خطاط)، آموزش پیانو (توسط خانم صمدی)، آموزش سه‌تار (توسط خانم صفاری)، آموزش سنتور (توسط خانم ممتحن)، آموزش پیلاتس (توسط آقا یاخانم دراوی‌زاده)، 

۱- خودمان هم نمی‌دانیم که «پیلاتس» یعنی چه؟ اگر آقای قالیباف راهنمایی‌مان کنند ممنون می‌شویم! 

۲- اینکه آموزش موارد فوق چه ربطی به «دفاع مقدس» و «پایداری» دارد هم نکته‌ای است که تنها دکتر قالیباف از آن سر درمی‌آورند! لذا خواهشمندیم که در این خصوص توضیح مبسوطی ارائه دهند شاید ما هم شیرفهم شدیم. 

۳- خوب است که اسم این فرهنگسرا «پایداری» است! اگر اسم آن فرهنگسرای «موسیقی» یا «رقص» بود آن وقت معلوم نبود چه مدل «خاک بر سری‌هایی» در آن آموزش می‌دادند؟ 

۴- اصولا به جناب قالیباف به واسطه این حجم انبوه انفتاح فرهنگی تبریک گفته و از اینکه این بزرگوار موفق به تحقق منویات شهبانوی هنرپرور عصر پهلوی در عرصه فرهنگ و هنر شده‌اند به خود می‌بالیم. (از طرف اتحادیه صنف نوازندگان و مطربان روحوضی دهه‌های ۴۰ و ۵۰)

نظرات 1 + ارسال نظر
منتظر 1390,05,21 ساعت 08:41 ق.ظ http://sayeban14.blogfa.com/

واقعا خوبه که اسمش فرهنگ سرای پایداریه، والا معلوم نبود...
خدا عاقبت به خیرمون کنه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد