هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان
هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان

نظام ظلم جهانی ۷:صهیونیزم مسیحی

در یک قرن گذشته جریان جدیدی به نام «مبلّغان انجیل» در میان پروتستانها ظهور نموده است که قدرتمندترین و فعال ترین تشکیلات دینی در آمریکا محسوب می شود.

* یهودیان با تقویت و هدایت جنبش پروتستانتیزم(که خواهان بازگشت به تعالیم تورات بود) توانستند تحت لوای نام مسیحیت بسیاری از اهداف خود را برای سلطۀ یهود بر یک گسترۀ جغرافیایی وسیع شامل.....
انگلستان، آمریکا،کانادا و استرالیا، محقق سازند. این روند تدریجی و رو به رشد، از دوران کرامولِ انگلیسی شروع شده و تا عصر نئومحافظه‌کاران آمریکا(صهیونیستهای مسیحی) ادامه یافته است. لازم به ذکر است که پاپ ژان پل دوم، تحت فشار شدید، رسماً از اعتقاد مسیحیان مبنی بر قتل مسیح به دست بزرگان یهود عقب نشست تا زمینۀ اتحاد یهود و مسیحیت فراهم گردد. بنیانگذاری و اشاعۀ صهیونیزم مسیحی، گامی مؤثر و موفق در طرح «تبدیل مسیحیت به یهودیت» است که در پروتکلهای صهیونیزم بدان اشاره شده است.

اصول این جریان در آمریکا و انگلیس، حمایت همه جانبه از صهیونیزم می باشد. پیروان این مکتب اعتقاد دارند که آنان «مسیحیان دوباره تولد یافته» می باشند که اهل نجاتند و دیگران هلاک خواهند شد. آنان اعتقاد دارند که برای ظهور مجدد مسیح باید وقایعی رخ دهد که «خواسته های مسیح» نام دارد و ایشان وظیفه دارند در جهت تسریع این وقایع بکوشند:

- یهودیان باید از سراسر جهان به فلسطین منتقل گردند و اسرائیل از نیل تا فرات را تشکیل دهند. تنها یهودیانی که به اسرائیل مهاجرت نمایند اهل نجات خواهند بود.

- دو مسجد اقصی و صخره در بیت المقدس باید منهدم گشته و به جای این دو مسجد مقدس مسلمانان، «معبد بزرگ» بنا شود. روزی که این دو مسجد منهدم شود، جنگ نهایی مقدس یا آرماگدون به رهبری آمریکا و انگلیس آغاز خواهد شد( از نظر صهیونیستهای مسیحی، این جنگ هسته ای در نزدیکی شهر حیفا، بین دو سپاه خیر-یهودیان و مسیحیان!- و سپاه شرّ -مسلمانان!- در می گیرد و در طی آن، سپاه خیر به رهبری مسیح پیروز می گردد. البته ایشان اذعان دارند که در این نبرد بزرگ، دو سوم از یهودیان نابود خواهند گردید. بر خلاف ادعای ایشان، این نبرد بزرگ بین مسلمانان و یهودیان و مسیحیان نیست، بلکه بین خداپرستان و شیطان پرستانِ جهان است). در این هنگام «مسیحیانِ دوباره تولد یافته» توسط مسیح در یک سفینۀ عظیم از دنیا به بهشت منتقل شده (در ادبیات مسیحیت، از این واقعه با عنوان «کششِ پر قدرت» یاد شده است) و از آنجا نظاره گر نابودی زمین در این نبرد مقدس که هفت سال به طول می انجامد خواهند بود (این دوران هفت ساله در ادبیات مسیحیت «آشفتگی بزرگ» نامیده شده است. صهیونیستهای مسیحی در سال 1983میلادی اعلام کردند که زمان رجعت مسیح در حدود پنجاه سالِ دیگر است) .

 

 

 

- این حادثه پس از سال 2000 حتماً اتفاق خواهد افتاد.

- پیش از آغاز جنگ آرماگدون، رعب و وحشت جوامع آمریکا و اروپا را فرا خواهد گرفت.

- در این جنگ، هنگامی که ضدمسیح در حال پیروزی است، مسیح همراه با مسیحیان دوباره تولد یافته به زمین بازگشته و او را شکست می دهد و سپس حکومت جهانی خود را به مدت هزار سال، به مرکزیت بیت المقدس بر پا خواهد ساخت.

- پیش از ظهور مجدد مسیح، صلح در جهان مفهومی نداشته و مسیحیان برای تسریع ظهور مسیح باید مقدمات جنگ آرماگدون را فراهم نمایند.

رهبران مذهبی فرقه های پروتستان در ایالات متحده و انگلیس در دهه ۱۹۹۰ اعتقادات یاد شده را به شدت در جامعه آمریکا و اروپا تبلیغ کردند و در ده سال گذشته در آمریکا در این زمینه دهها کتاب و فیلم تهیه شده است. دولت آمریکا در اوج جنگ سرد، موشکهای هسته ای قارّه پیمای خود را «شمشیرهای جنگ مقدس» نامیده بود. رونالد ریگان که هستۀ اولیۀ نئومحافظه کاران آمریکایی در زمان ریاست جمهوری وی شکل گرفت گفت: «آرزو دارم که نخستین کسی باشم که کلید جنگ آرماگدون را فشار می دهد».

مسیحیان صهیونیست اعلام می دارند که مذاکرات صلح در خاورمیانه بیهوده است و خواست دولت اسرائیل و تشکیل اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات در حقیقت خواست مسیح می باشد و اعمال دولت اسرائیل از سوی مسیح طراحی شده است. آنان اعتقاد دارند که برای تعجیل ظهور مسیح، مسیحیان باید کشور بابل(عراق کنونی) را نابود کنند (در بخش «آخرین منجی» خواهیم دید که ایشان اندکی پیش از ظهور منجی موعود(عج)، توسط یکی از عوامل خود(سفیانی)، تهاجم ویرانگری علیه عراق صورت خواهند داد) و رودخانۀ فرات باید کاملاً خشک گردد. آنها جنگ آرماگدون را «جنگ فرات» نیز می نامند. رهبران صهیونیزم مسیحی و یهودی اعلام کرده اند مطابق تفسیر مکاشفه یوحنا در انجیل، دارای رسالت الهی هستند و برای تأسیس دولت اسرائیل بزرگ حق دارند علاوه بر سلب مالکیت فلسطینیان، به نسل کشی آنان و بقیۀ مسلمانان مبادرت ورزند (جناح راست افراطیِ رژیم اسرائیل اعتقاد دارد که باید تمامی پایتخت های کشورهای اسلامی هدف حملات اتمی قرار گیرند. نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در 24 نوامبر 1989 گفت: «اسرائیل باید از سرکوب راهپیمایی ها در چین بهره برداری کرده و زمانی که توجه دنیا به این کشور معطوف شده بود، انفجارهای بزرگی را در میان مسلمانان صورت می داد»). مسیحیان صهیونیست پس از عملیات طوفان صحرا علیه عراق در سال 1991، این جنگ را مقدمۀ جنگ آرماگدون معرفی نمودند.

*مسیحیان صهیونیست عقیده دارند که براساس پیشگوییها، اشغال عراق پیش زمینۀ وقایع قبل از ظهور مسیح است. بنابر اعتقاد ایشان تصرّف عراق توسط آمریکا با ظهور مجدّد مسیح مرتبط بوده و طرح تقسیم عراق به سه ناحیه، احتمالاً با عبارتِ کتاب مقدس که: «شهر بزرگ به سه بخش منقسم گشت» منطبق است. در همین راستاست که پس از واقعۀ یازدهم سپتامبر2001، جورج دبلیو بوش، رئیس جمهوری آمریکا، در آستانۀ اشغال افغانستان از آغاز دوبارۀ «جنگ های صلیبی» سخن گفت. جنگهای صلیبی، لشگرکشی های اروپای تحت سلطۀ کلیسا(در قرون یازدهم تا سیزدهم میلادی) برای خارج ساختن ارض مقدّس و تربت عیسی(ع) از دست مسلمانان بود که به نتیجه نرسید. یک ژنرال انگلیسی پس از شکست دولت عثمانی(در ابتدای قرن بیستم) و تصرّف فلسطین گفت: جنگهای صلیبی اکنون به پایان رسید!

 اصول سیاسی صهیونیزم مسیحی آمریکا که تحت عنوان نئومحافظه کاران، از سال 2001 تا 2009 بر دولت این کشور سلطه داشتند، عبارتند از: تقویت بنیۀ نظامی آمریکا، چنگ اندازی بر ذخائر نفت جهان، حذف یا تضعیف رقبا، غالب کردن فرهنگ و ارزشهای آمریکا بر جهان. اینان پیش از ورود به کاخ سفید در سال 2001، به سبب کاهش بودجۀ نظامی آمریکا انتقادات شدیدی متوجه دولت دموکرات بیل کلینتون می نمودند چرا که اعتقاد داشتند که کاهش بودجۀ نظامی باعث کاهش قدرت و هژمونی آمریکا در جهان می گردد. این گروه یک سال پس از به دست گرفتن دولت(و پس از واقعۀ یازدهم سپتامبر) به بهانۀ «مبارزه با تروریسم»، تئوری «حملۀ پیشگیرانه» را ارائه نموده و به خاورمیانه حمله کرد.

پَت رابرتسون، کشیش معروف مسیحیت صهیونیستی عقیده دارد: «وضعیت جهان، نباید به سوی صلح و بهبود حرکت کند. جهان را باید به سوی بدترین شرایط ممکن سوق داد، مسیحیان باید بیاموزند که موجب تأخیر ظهور مسیح نشوند. بنابراین، مسیحیان حتی نباید نگران آسیبهای زیست محیطی باشند، زیرا بر اساس پیش گوییها، این امر مقدمۀ ظهور مسیح است». اینان اعتقاد دارند که این رویدادها باید پیش از دومین ظهور عیسی مسیح اتفاق افتند چرا که طرح همۀ اینها در کتاب مقدس ریخته شده است (این خود به وضوح نمایانگر انحطاط فکریِ عمیق پیروان این مکتب نوظهور است. فجایع آخرالزمان از پیش مقدّر نشده است. سوء استفادۀ بشر از اختیار خویش است که بخش بزرگی از این فجایع را خواهد آفرید. اما این سوء استفادۀ بشر از اختیار و آثار حاصل از آن، در علم لایتناهیِ قادر متعال(خارج از بُعد زمان و مکان) وجود دارد). صهیونیستها و طرفداران آنها که سالها یک سلسله برنامه های دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را تبلیغ می کردند، با حادثۀ مشکوک ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ بهترین فرصت را به دست آوردند تا برنامه هایشان را با سرعت بیشتری به مردم خوش باور آمریکا و اروپا تحمیل کرده و افکار عمومیِ این جوامع را بر ضد مسلمانان بسیج نمایند. گروههای مسیحی ِ پیرو اعتقادِ «خواسته های مسیح» در آمریکا یکصد میلیون پیرو دارند و در هر دو حزب بزرگ آمریکا یعنی جمهوری خواه و دموکرات صاحب نفوذ می باشند و همراه صهیونیستهای یهودی، دولت واشنگتن را کاملاً در اختیار دارند. آنها برای جنگ آرماگدون تبلیغات گسترده ای انجام می دهند. نویسندگان غربی، این اعتقادات را «تروریسم مقدس» می نامند. این گروههای مسیحیِ افراطی از سوی پلیس فدرال به پخش میکروب سیاه زخم متهم شده اند. گروههای صهیونیست مسیحی و یهودی در داخل آمریکا روز به روز قدرتمندتر شده و اکنون در واقع دولت و مردم ایالات متحده در دست این گروهها گروگان می باشند.[48]

پس از حادثۀ یازدهم سپتامبر2001 و جوّی که در جامعۀ آمریکا ایجاد نمود، مسیحیت افراطی(صهیونیستی) و تعالیم ایواِنجلیکالی(نو انجیلی) با حمایت دولت این کشور به شدت گسترش یافت. رهبران و مبلّغان تعالیم نو انجیلی، ظاهراً تحت عنوان رجعت مسیح و تشکیل حکومت جهانی به رهبری وی، تودۀ مسیحیان را فریفته و با خود همراه می سازند، اما باطناً در راستای اهداف سازمان ایلومیناتی و تشکیل حکومت جهانی صهیونیزم گام بر می دارند. در سالهای اخیر شبکه های ماهواره ای مسیحیت به زبانهای مختلف(از جمله فارسی) شروع به فعالیت کرده اند. امروز بیش از 350 شبکۀ تلویزیون ماهواره ای در حال اشاعۀ عقاید صهیونیستهای مسیحی و یهودی هستند.


[48]- برگرفته از پایگاه اینترنتی www.mouood.org و www.hamshahri.net - نقل از موعودنامه (فرهنگ الفبایی مهدویت)؛ مجتبی تونه ای، مؤسسۀ انتشارات مشهور و میراث ماندگار-با تلخیص و اضافه.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد