هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان
هاتف سیصدوسیزده

هاتف سیصدوسیزده

خدمات وبلاگ نویسان

نظام ظلم جهانی:۳. کتاب تلمود

شرحها و تفسیرهای گوناگونی که برخی از خاخامهای یهودی در طی قرون بر تورات نوشته بودند به وسیلۀ خاخام یوخاس در کتابی به نام «تلمود» یعنی تعلیم دیانت و آداب یهود جمع آوری گردید. اساس تعالیم کتاب تلمود عمدتاً توسط خاخامهایی وضع شد که در دورۀ تبعید و اسارت یهود در بابل، تحت تأثیر آموزه های شرک آلود بابلیان قرار گرفته بودند. فرازهایی از مطالب این کتاب به شرح ذیل است:

-ارواح یهود از ارواح دیگران افضل است، زیرا ارواح یهود جزء خداوند است، همچنان که فرزند جزء پدرش است...

- بهشت به یهود اختصاص دارد و کسی جز یهود بدان وارد نخواهد شد، ولی جهنم جایگاه مسیحیان و مسلمانان است...

- مسیحِ پیامبر نیامده است و تا حکم اشرار(یعنی غیر یهود) منقرض نشود ظهور نخواهد کرد و پس از ظهور اوست که سلطه و پادشاهی یهود باز خواهد گشت و تمام ملّت ها مسیح را خدمت خواهند نمود...

- خرید املاک بیگانگان بر یهود واجب است تا آنها صاحب املاک نباشند تا سلطة اقتصادی همواره با یهود باشد. اگر غیریهود بر یهود تسلط یابد، یهود باید بر خود بگرید و بگوید: وای بر ما، این چه ننگی است که زیردست و جیره خوار دیگران شده ایم. پیش از آن که یهود نفوذ و سلطۀ کامل خود رابه دست آورد لازم است جنگ جهانی بر پا و دو ثلث بشر نابود شود.

*نابودی دو سوم جمعیت زمین پیش از ظهور در طی جنگ جهانی و فجایع طبیعی و قحطی و بیماری از اخبار مشترک ادیان ابراهیمی است.

- قتل مسیحی از واجبات مذهبی ماست و پیمان بستن با او، یهودی را ملتزم به اداء نمی کند. رؤسای مذهب نصرانی و دشمنان یهود را باید روزی سه بار لعن کرد.

*پس از یکی از جنگهای ایران و روم، یهودیان هشتاد هزار اسیر مسیحی را از ایرانیان خریدند و همه را چون گوسفند سر بریدند.

-کلیسای نصاری که در آن سگهای انسان نما به صدا در می آیند، به منزلۀ زباله دانی است.

- چون یهود مساوی با عزّت الهیه هستند، تمامی دنیا و مافیها ملک آنان بوده و حق تسلط کامل بر آن را دارند. همچنان که زن درمنزل به استراحت می پردازد و شوهر هزینۀ وی را پرداخت می کند، یهود هم حق دارد به استراحت پرداخته و دیگران باید آنها را روزی دهند- تعدّی کردن به ناموس غیر یهودی بلامانع است زیرا کُفار مانند حیوانات هستند و حیوانات را زناشویی نیست. یهودی حق دارد زنان غیرمؤمنه(زنان غیریهودی) را به غصب برباید و زنا و لواط با غیریهودی عقاب و کیفری ندارد. برای یهودی مانعی ندارد تسلیم امیال و شهوات خویش شود.

- دزدی از یهودی حرام و از غیر یهودی جایز است.

- یهودی در نزد خداوند از ملائکه محبوب تر است. اگر یک غیریهودی یک یهودی را بزند چنان است که به عزّت الهیه جسارت کرده است و جزای چنین شخصی جز مرگ نیست و باید کشته شود. همچنان که انسان برحیوانات فضیلت دارد، یهود بر اقوام دیگر فضیلت دارد. نطفه‌ای که از غیریهودی منعقد می‌شود نطفة اسب است. خانه‌های غیریهودی به منزلة طویله است.

-هرگاه یهودی و اجنبی شکایت داشته باشند باید حق را به جانب یهودی داد اگرچه بر باطل باشد... ربودن اموال دیگران به وسیلة ربا مانعی ندارد زیرا خداوند شما را به رباگرفتن از غیریهودی امر می‌فرماید. به کسانی که یهودی نیستند قرض ندهید مگر آن که نزول بگیرید. در غیر این صورت قرض دادن به غیر یهودی جایز نیست و ما مأموریم که به آنها ضرر برسانیم. حیات و زندگانی دیگران ملک یهود است چه رسد به اموال آنها.

-از عدالت خارج است که انسان بر غیر یهودی ترحمّی روا دارد.

- ما ملّت برگزیدة خداوند هستیم و بدین سبب برای ما حیواناتی انسانی خلق کرده است زیرا خدا می دانست که ما نیاز به دو نوع حیوان داریم؛ یکی حیوانات بی شعور و غیر ناطقه مانند چهارپایان و دیگری حیوانات ناطقه و با شعور مانند مسیحیان و مسلمانان و بودائیان، و خدا از آن روی ما را در جهان متفرّق ساخته است که بتوانیم از همۀ آنها بهره بگیریم.

پایان قسمت سوم
ادامه دارد...
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد